perjantai 27. syyskuuta 2013

Pirun haaste.

Koska eräs morso minut tähän haastoi niin </3

Haasteen säännöt
1# Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2# Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen
3# Haastetun pitää tehdä 11 kysymystä uusille haastetuille 
4# Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
5# Ei takaisin haastamista 

11 Faktaa minusta 

1. Olen monipuolinen ihminen. Rakastan tosi erilaisia asioita, kuten meikkaamista/laittautumista, koruja, miesten vaatteita, Japania, kauniita mekkoja, punk-tyyliä, eläimiä ja musiikkia. 

2. En pärjäisi ilman mahtavia, ihania, upeita, niin absoluuttisen älyttömän rakkaita ystäviä, kavereita, ihmisiä. Kiitos tositositosipaljon et ootte olemassa ja mun kanssa <3

3. Hullaannun eri asioista tosi helposti, mistä seuraa hypetyskausia. Tähän mennessä pahin on ollut Twilight, ja viimeisimpänä hurahdin One Directioniin. 

4. Elän musiikin ja kirjojen kautta.

5. Rakastan suklaata <3

6. Olen uskovainen, ainakin osassa määrin.

7. Olen bi, ylpeästi erilainen, otaku, enkä siedä minkäännäköistä syrjintää ja kiusaamista erilaisuuden takia.

8. Minulla on tappaja-aura.

9. Jos nauru pidentää ikää, minusta ei ikinä päästä eroon.

10. Olen hyvinä päivinä optimisti, masennuspäivinä kyynisin ja pessimistisin ihminen jonka tiedän.

11. Ilahdun pienistä kohteliaisuuksista.

Haastajan 11 kysymystä:

1. Miten luokittelisit tyylisi?
Sekalainen. Puen joskus oikein naisellisia, söpöjä ja kauniita vaatteita, joskus rajuja punk-henkisiä vaatteita, joskus miestenvaatteita ja joinakin päivinä vaan sitä mikä tuntuu parhaalta tai käteen ensimmäisenä sattuu.

2. Lempiblogisi?

3. Mistä et pidä itsessäsi? 
Ömm... Sinisilmäisyydestäni ja päättämättömyydestäni.

4. Kuvaile luonnettasi kolmella sanalla?
Rauhallinen, ystävällinen, kiltti.

5. Lempijuomasi? 
Jäätee.

6. Miksi aloitit bloggauksen? 
Koska... En tiedä. Teki mieli ja halusin jotain mihin purkaa ajatusta ja mihin laittaa kuvia ja jotain :DD

7. Lempihiustenvärisi? 
Musta.

8. Osaatko automerkkejä? 
Ööööö... Ford, Subaru, BMW, Mersu, Toyota, Ferrari? xD Muutaman joo.

9. Haluaisitko lävistyksen jonnekkin, minne? 
Rustossa on jo, mutta ehkä kieli tai kulma tai snakebitesit. 

10. Sivusto, jolla vietät eniten aikaa? 
Facebook :DD

11. Pidätkö kissoista? 
Kyllä, ehdottomasti <3

11 kysymystä uusille haastetuille:

1. Oletko syvällinen?
2. Mitä mieltä olet aaseista?
3. Käytätkö koruja?
4. Montaako kieltä osaat, ja mitä?
5. Seuraatko jotakin sarjaa tvstä, jos seuraat, niin mitä?
6. Tiedätkö mitä maanis-depressiivinen tarkoittaa?
7. Entäs kompensointi?
8. Jos olisit eläin, mikä eläin olisit? Perustele.
9. Jos olisit jäätelö, mikä jäätelö olisit ja miksi?
10. Uskotko Jumalaan tahi siihen että jokin ylempi voima ohjailee maailmaa ja määrää esim. moraalilain?
11. Minkälaiset ovat lempisukkasi?

Haastan 10 bloggaajaa
Kitsune teet tämän ainakin xD

Ja en keksi enempää sellaisia joille ei haastetta olisi jo heitetty. Tehköön, ken tahtoo.

Ja käykääpä kattomassa mun matkailublogi, siellä uutta postausta. 

Ja melkein jäi sanomatta...





MÄ PÄÄSEN ONE DIRECTIONIN KEIKALLE ERMAHGAWD MÄ KUOLEN 

kiitos ei mulla muuta xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti